Thursday, January 13, 2011

Esmaspäeva hommikust Neljapäeva ööni:)

Ma tegelikult tõesti ei oska kuskilt alustada.. üritan küll otsast, aga kuna kell on palju ja kaks päeva on und natuke väheks jäänud igasuguste lennujaamade, ajavahede ja muu jama pärast, siis eks näha, mis sellest välja tuleb..

Ega kui aus olla, siis esmaspäeva hommikust väga palju rääkida polegi. Kuna ma ei vaadanud oma eelmist postitust, siis .. ahjaa.. kirjutasin kui olime lennujaama poole minemas.. Igatahes, lennuk väljus kaks tundi hiljem, tänu millele olime päris kindlad, et jääme maha oma NY lennust, mis õnneks küll ei olnud tõsi. Jõudsime Islandile pool tundi pärast seda kui meie lennuk oleks pidanud sealt juba lahkuma, aga see lennuk hoopis ootas meid. Olles sinna jõudnud.. viimastena .. olime jällegi päris kindlad selles, et pagas küll NYi ei jõua sama lennukiga.. aga ennäe, jõudis:) seega võis päevaga rahule jääda, kuna NY jõudsime kokkuvõttes suhteliselt õigel ajal..

Ma usun, et ma ei valeta kui ma ütlen, et me mõlemad uskusime, et see linn on suur, aga et NIIII suur.. lihtsalt uskumatu. Mahud on ikka hoopis teised, mis meil Eesti väikses konnatiigis. Metroosõit lennujaamast Manhattanile kestis pea 45min ja kui sinna juurde arvestada veel skytrain, siis natuke rohkemgi ja ilmselgelt ei saa mainimata jätta, et metrood ootasime howard beachil vähemalt 20-30 minti.. ja külm oli väljas!!

Chelsea International Hostelisse jõudsime täpselt 24h pärast seda kui olime ärganud (minu puhul siis näiteks kell 6 hommikul Eesti aja järgi). Peaaegu oleksime juba maksnud kahe päeva eest korraga, kuna lennujaamas oli meile üks üllatus.. nimelt 12.jaanuari lennud olid kõik ära tühistatud eelseisva lumetormi tõttu.. tore! Seega.. maksime ühe päeva ja hea oli, et nii tegime, sest see hostel oli ikka paras peldik. Ma ei saa aru miks meile uksevõti anti kui uks vaevalt ees püsis (pildid lisan hiljem järgi). Okei.. savi see uks, läksime poodi, võtsime mingi pizza viilu ja jäägri ning lõpetasime õhtu.

Hommik.. kuna olime otsustanud, et raudselt teist ööd selles sitamajas ei ööbi, pakkisime kell 8 hommikul asjad ja läksime sööma. Söömine nägi välja nii, et väljas oli mingi luuk kust said oma kukli ja õuna ning liikusid edasi sisse kus sai siis corn flakesi ja piima, isegi röster oli.. mahl ka ja midagi veel. igatahes ehtne pask.

Sõime oma söögid ära, uurisime mingitelt tüdrukutelt, et kuhu minna kindlasti võiks ja asusime siis teele.
Kõigepealt sõitsime metrooga alla wall streeti piirkonda, kus minu kinnisideeks oli selle pulliga pildi tegemine. Ilmselgelt me suutsime sellest mitu korda kuidagi mööda põigata, aga lõpuks me selle siiski leidsime. Enne seda jõudsime ära käia Staten Islandi praami peal, Ground Zero juures ja Wall Streetil niisama.

Kuna tegelikult oli päris jahe päev.. kuiv, aga jahe, siis oli vaja midagi jopede alla soetada. Wall Streetil aga nappis kuidagi selliseid poode kuhu oleks võinud sisse astuda ja pusa osta.. seega, metroo ja sõitsime tagasi ülesse manhattanile. Lühidalt kokkuvõttes kõndisime seal pool päeva ringi ja käisime poodides. Saime isegi enda lõpuks dressikad, peale mida oli kohe inimese tunne... Sooooooeeeeee:)

Kui põhi ostlemised tehtud, mõtlesime, et oleks aeg leida uus ööbimiskoht ja kuna ainuke koht, kus sai TASUTA INTERNETTI, oli starbucks, siis jõudsime selle kõrvalasuvasse pizzeriasse kuhu ka see nett levis ning otsisime endale uue hosteli, milleks osutus Big Apple Hostel. Väga meeldiv koht. Tore tuba.. meie toas oli muide üks aussie ka, kellega väga palju suhelda ei jõudnudki, kuna teda seal eriti tihti ei olnud... nagu meidki. öö maksis CIH võrreldes 2 taala vähem ehk 42 + rätik 3 taala ja tagatis 10 taala nägu. Kuna Eskelil oli õhtupoolikul tervisega midagi mäda, siis viskas ta päris varakult unele ja mina jäin alla common roomi telefoniga internetitama, kus suitsu tehes sai tutvutud ühe kanada ja kolme aussiega, kellega ka hiljem paar tundi pubis istusin. Sai teada nii mõndagi huvitavat, aga kui kell 1 sai, otsustasin, et lähen viskan ka pikali...  ja nii oligi.. muide Gin Toonik maksis 8 taala..:P

Peale seda kui Hosteli välja valisime sai veel muidugi linna mindud, et päris kohe magama minekut ei toimunud. õhtu oli veel alles noor ja käidud sai siis ka Time Square'l ja Empire State Building'u katusel.. päris võimas.. lihtsalt ülivõimas.. kirjeldamatu isegi! ja see melu Time Square'il..
Ainuke asi, mis mind selle kõige juures häiris oli see asjade pähe määrimine.. pole küll kunagi Egiptuses ega Türgis käinud, aga ma kujutan ette, et midagi sarnast.. võibolla mitte just päris nii hullult, aga no ikkagi. Nagu näiteks ESB's taheti pähe määrida paberist kaarti, audiotuuri, videotuuri, fotosid ja mida kõike veel.. päris naljakas. Liftiga 86ndalt alla sõites peatus lift 80ndal, ning OLI VAJA teha tiir läbi suveniiripoe, et saada tagasi ringiga lifti juurde, et sõita alla.. päris naljakas. Samamoodi oli ka tänavatel, kes pakkus väikse taskuraha eest oma Demoplaati, kuna tahtis saada inglismaa Jay Z'ks ja kes pakkus pileteid kes teab kuhu..

ühesõnaga jõudsime praegu juba siis kolmapäevani.. ärkasime, käisime apteegis rohtu ostmas, siis söömas (muide, NYs saab süüa ainult rämpsu, ei ole normaalseid kohti.. ainult üks subway, mc, pizza, pasta, KFC jne.. odav lõbu ei ole). Peale seda tegime ühe käigu veel Apple store'i ning peale seda põhimõtteliselt lennujaama, kus me siis ka üle 12h passisime, sest lennuk läks alles 6.50 hommikul ja no põhimõtteliselt sellest ajast saati olen magamata:) aga kohe varsti lähen ka:)

vist sai praegu kõik kirja kuni NYst lahkumiseni.. ahjaa.. metroosüsteem sai ka päris selgeks:) aga krdi palju mustanahalisi...